Feeeest.. Eller ne

Jag träffa Hanna och Jossan i gullmars och fixa cigg till kvällen och sen drog jag och träffa Tanya som ville vara ute, nej tack det spö regna så vi satt inne tills vi mötte Hanna och några i Bagis men vi tröttna så vi drog och träffa Jonte, Alex och Markus.
Efter drog vi till kärrtorp för det skulle vara "fest" där men jag är ganska så besviken ska jag säga så jag och Tanya kom nyss hem till henne så jag slaggar här, mysigt.
Ser fram emot nästa helg, fan va kul vi kommer ha tjejer ;)


Kommentera här<3
kommentar av: Varför bryr du dig

Ingen vill ha dig här i Kärrtorp alla snackar skit om dig!!!

2012-10-21 @ 02:29:15

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0