Ber om ursäkt

Förlåt att jag inte bloggat på ett tag men det har inte hänt så mycket kul..
Idag åkte jag in till stan med Hanna och Oskar i en timme eller så sen så mötte jag Moster och min 5 åriga kusin Emma och jag och Emma gick på konserthuset och såg nån barnkonsert som hette
PÅ SPÖKSPANING, den dög väl för mig haha och Emma tyckte den var jätte bra så den 15:e blire nästa konsert.

Efteråt mötte vi min moster igen och gick till Bellman café och konditori och jag måste säga att jag inte rekommenderar deras chailatte, den var i en litet glas för 39 spänn och smakade typ iiiingenting, nej usch har dåligt samvete nu att jag lät moster betala ::


Kommentera här<3

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0