Im sooo sorry

Hemskt ledsen för dålig uppdatering.. Ska bättra mig, vart lite mycket bara.
Jag kan ju ta och berätta om mitt lov.. Kommer inte exakt ihåg vad jag gjort men i fredags vare "fest" och jag har inte så mycket att säga om den än att det inte slutare så jätte bra..

Sen nu i tisdags vare halloween fest hos Anna och jag kom inte dit förnst kl 11 eftersom jag och några var tvungna att fixa something to drink, sen så tyckte jag iallafall inte att det var så roligt förns nån timme in på festen.
Alla hade ju klätt ut sig och det skulle även jag men en viss person hade sönder mina jävla öron hur man nu lyckas med det, nämner inga namn, Hanna..

Annars under lovet har jag vart med kompisar och firat mamma som fyllde år i onsdags och nu kom jag nyss från Sofie, och imorn ska jag träffa Tanya :D


Kommentera här<3

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0