Vissa saker är bara inte menade att hända...

Hej där goa människor.
Har precis blivit klar och duschat. Kom hem från träningen för nån timme sen, känner mig gryymt duktig.
Jag och Karro börjar bli duktiga nu så det är äta nyttigt och träna så att jag får till den tighta kropp jag vil ha.
.
Iallafall så ska jag på skidresa med Sofie på påsklovet, wiiiieeee, men...
Livet har varit en aning händelselöst den senaste tiden och nu så ska vi tydligen grilla, ah eller det är en idé killarna fått och jag personligen skulle tycka det vore jätte mysigt, speciellt eftersom Martin är där.
Men saken är den att jag kommer hem den 12e och det är på torsdag på påsklovet och vem gör något en fredag på ett lov då gör man ju det isåfall under veckan, men aja får hoppas. 
Skidresan ät iallafall prio 1!

Kommentera här<3

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0