That's life! Anyway it's mine.

Calippo, tack för en hääärlig comeback! I have missed you! ♥
Glass med Tanya. Letade i år, den är ju slut överallt.
Men vi hittade den tillslut efter att ha gått hela vägen till bagis. Tog en liten unges pengar också, det var inte meningen men hon glömde dom, stackars tjej, var verkligen stressad när hon stod i kassan. Men hur som helst så tog jag pengarna hon glömde, elakt det låter :P
Aja vi träffade Martin och hans lilla coola gäng så sa hej och så sen var det inte så mycket mer med det. Satt vid ip och kolla på när folk spela fotboll.
Det var lixom dagen i sig puss♥

Kommentera här<3
kommentar av: Ella - Hjälp med design, eller bara njut ;)

Bloglovinbyte? :)



Du måste klicka på bloglovin-skylten i menyn på min blogg för att följa mig, annars går det inte att hitta min blogg ... :)



Kram, Ella

2012-03-26 @ 17:02:22
Min sida♥: http://ponnybruden.se
kommentar av: isabelle

sv: ska du säga heting! ♥



Åh jaaaaa calippo, tack för att du påminde mig ska köpa en imorn :'D <3 btw är den slut i ktorp också?

2012-03-26 @ 22:33:00
Min sida♥: http://finaisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0