Släkten är värst eller vad säger man?

Ja jag vet inte vad jag ska säga... det har varit en minsan dramatisk dag. Jobbig.
Var ju på begravning, så hemskt, hatar beravningar. Grät för att det var så deppigt. 
Men det räkte u inte. Eftersom det var på pappas sida så träffade ju jag honom. Inte träffat eller hört från han på ett år typ. Och ah det han sa till mig, hej hur är det hejdå. yippiee -.-
Sen så tyckte han tydligen inte att jag hade rätt att komma på begravningen eller fikat efteråt och att jag skulle sitta längst bak, men det är en story jag inte tänker sitta och skriva ner här.
.
Fyfan säger jag bara för folk idag. Usch!
Nej men förutom pappa och hans tjej så var alla trevliga och goa, farmor var så glad så och jag har saknat henne så det var väldigt kul att träffa henne. Fick reda på att hon är sjuk och jag har ingen aning om hur länge hon lever, så jag är lite deppig just nu men jag älskar henne iallafalla! ♥
.
Vill inte förlora henne♥
.
Oavsätt så fick jag också träffa syrran och följde med henne hem till sig och träffade hennes mamma som är sååå gullig och hennes plast pappa och hennes lillebror Noel och lillasyster Thea! sööta! ♥
Skiit kuul!
puss på er!

Vad har hänt med dig pappa?
Älskar dig!

Kommentera här<3

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0