Jag börjar känna mig...fel.

Guuud va trött jag är! Vakna som vanligt, gick och la mig som vanligt. usch vad trött jag är!
Hoppat över några lektioner men bara för att det var slöjd och b-språk, ligger bra i de ämnen så jag orkade verkligen inte. Men jag är inte sån... skolkar inte annars ♥
.
Men jag har iallafall varit med Hanna, träffa Sebbe ett tag och bara chilla ute, eller ah inne eftersom det är så kallt och blött :(
Sen så åt jag på donken.
Vi drog hem till mig senare för vi var så trötta och jag var såå suuugen på godis så jag köpte ''liite''
hehe blev lite mer än jag tänkt... desutom åt jag tre bitar och sen mådde jag illa x)
Slöseri med pengar :P
Var tvungen att vänta på Hanna i över en timme, så varför inte underhålla sig själv lite ;)
Min cooola vän Hanna! ♥ Älskar dig ♥

Min ''lilla'' godis påse

Kommentera här<3

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0