FML.

Tänkte ta en sköön dusch innan jag drar till Alice och slaggar där. Men när jag utför mina vanliga ritualer så tar jag inpackning... och inte lite, utan mycket. Sen så låter jag det verka i nåra minuter, lyssnar på musik.
Sen så är det dax att skölja ut det, och håret känns grymt konrstigt och då kommer jag på.
Fuck inpackningen ser ju nästan lika dan ut som body creamen, eller båda är dove iallafall.
Så jag kollar och visst, jag har stått med body cream i håret -.-
.
Så fick stå och göra om allt med min riktiga inpackning.

Kommentera här<3
kommentar av: tanya (:

haha! visst är livet härligt ibland ;)

2012-04-01 @ 12:38:18
Min sida♥: http://taanyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0