Freee!

Haloojsan!
Vakna halv 3 eller nått idag... måste vända tillbaka mitt dygn för annars kommer jag slösa bort lovet med att sova. Men imorn blire upp tidigt ska ju träffa Tanya så jag får väl tvinga mig upp...
Sitter iallafall hemma nu, själv eftersom det känns lite meningslöst att gå ut nu plus att mamma blir glad om jag iallafall är hemma nån dag.
Men men har gjort  mig iordning ifall nån skulle bli sugen på att dra ut och göra vad som helst, gunga, dansa, spela golf spelar roll x) ♥
 
hatar pilot, ser ledsen ut ;*
.

Och här har ni då mitt riktiga jag :)

Kommentera här<3
kommentar av: tanya

HHAHAHA DU ÄR SÅ SÖÖÖT!!!

2012-07-12 @ 02:17:01
Min sida♥: http://taanyas.blogg.se

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0