4 timmars sömn iallafall

Sov hos Alice idag.. Vi skulle sova i båthuset vilket är lagom mysigt och sen vid 2 halv 3 så skulle vi sova, oh fyyy fan vilken jävla hund, 17 kilos hund som ligger över hela ansiktet, som ligger och sparkar än i ryggen, är omöjlig verkligen omöjlig att väcka och som snarkade som 8 män! Låg klar vaken till kl 7 på morgonen innan jag bestämde mig för att gå hem.. Jag sket i allt, jag satte på mig skorna och gick hela vägen hem i mörkret och mormor och morfar var som tur vakna så jag kom in och somna direkt i mormors säng..

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2824055/images/2012/pic_50daeefbddf2b32d25005f2b.jpg" class="image">


Kommentera här<3

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0