Wow vilken dag

haha vilken dag asso...
Vakna 11 idag och jag och Sofie gjorde oss iordning för att dra till henne. Drog till moppekurs vid 3 till 5 Sofie var gullig och väntade i två timmar utanför. ♥
Efter det drog vi in till Orminge träffa Sebbe och ah hela bussresan på 30 minuter eller mer bestod av att vi satt och sa MM hela vägen.
Sen låg vi ner på marken och sjöng och när vi drog hem sen så skulle vi planka. Och jag klättrade över när två killar sa att jag glömt väskan så jag fick klättra tillbaka och Sofie klämde sig igenom en springa som jag inte kom igenom x)
Så jag klättrade över igen, och glömde väskan IGEN...hahahah fy fan vi dog, kul såg det ut iaf...
Och grabbarna bara garva :/
en lyckad dag helt enkelt sen var vi väl bara rent atörda allmänt ♥


Kommentera här<3

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0