The voice

I lördags var det The voice om ni missat det...
Klart skulle jag dit, händer ju bara en gång om året lixom, plus att i år var det DJ bash. Så det var bara Djs och bass drops, kärlek på högsta grad.
Jag och Tanya drog til och träffade Adnan, Fredrik, Jocke, Alex, och nån jag inte kommer ihåg namnet på :P
Men de förvann lite då och då så det var bara jag Adnan Tanya och Fredrik och kvällen blev maxad. 
Längre bak från scenen så var det så jävla dött så vi gick närmare och då startade ''partyt''
Nej men kul var det hade det awesome. Att sitta på axlarna var ännu bättre!
NEj men vi var väl hemma runt 12 kanske för att vi började bli hungriga xd
.
Allt för mig grym dag.
 
 
 

Kommentera här<3

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0