Staden Sergel

Som sagt var jag i stan med Tanya idag och träffade vi Philip och hans kompis... det var väl sådär kul... hehe
Men innan vi träffa dom köpte jag lite saker på hm, ett linne, en tjocktröja och ett par coola glasses ;)
Och puder också.
Sen så glömde jag mobilen... fick panik såklart, men vi gick tillbaka och frågade i kassa och någon hade lämnat in den där såå jag kunde andas ut xd
usch känslan asså ♥
Medans vi väntade på killarna sen så satt vi och lyssna på några indian människor på plattan och chilladee.
Annars hände inte mycket och så.
Beställde precis dom här, hoppas de är så snygga som på bild :D
Längtar ♥
 
Jeans "Brick Lane" - Black

Kommentera här<3
kommentar av: Tanya Norberg

snyyygga!
sv: visst är vi ;)

2012-08-25 @ 22:08:23
Min sida♥: http://taanyas.blogg.se

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0