Pizza!

Hola igen! ♥
Kom nyss ut ur duschen. Kom hem för en halvtimme sen vart ute med Hanna och gjort ingenting.
Innan så kom Hanna med två kompisar och vi satt bara på balkongen och tog det lugnt, hade gjort det så fint där ute med kuddar och skit ;)
Annars idag har jag varit i stan med Tanya... i regnet -.-
Men eftersom Tanya var med så var det kul ändå ♥ 
Nu är jag lite förvirrad... åt pizza för ett tag sen och jag var inte så hungrig som jag trodde år knappt halva men gott var det.
 
                                         
 
 
 
 
 

Kommentera här<3
kommentar av: Tanya Norberg

HAHAHAH första bilden!!!!

2012-08-27 @ 18:13:10
Min sida♥: http://taanyas.blogg.se

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0