Manöverkörning... och piggeliiiin

Körde idag med mopedgruppen... ja man kan ju säga att det dök upp lite bilar här och var... men trafik sen blir väl spännande...
.
Oavsett så gick jag upp typ 7 och blev skjussad dit vid halv 9 och var klar vid 11 kanske.
Sen skulle jag ta mig hem själv, fick vänta på en puss i 20 min, det var nära att det skulle bli 50 min men en tjej som kört med mig och jag tog sällskap så hon visa mig. Men sen skulle jag ta tuben från fruänge till slussen och åka till gullmars och sen byta till farsta strand och sen gå till Sofie men jag såg att kärrtorp bussen stod på bussstationen precis framför vår så jag hann med den tack o lov.
.
Varmt som fan var det också... men jag och sofie har vart hos mig och nu är vi hos henne och ska snart äta och sen tar vi det bara lilla lugna! ♥

Kommentera här<3

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0