dööd

Regn idag... suck asså förra sommaren kunde man nästan gå i linne nu lixom. hur som helst så stod jag efter skolan (sluta 1) vid ica och väntade på Sofie vilket tog en halvtimme -.- Men Hanna Nathalie och Anna kom ett tag eller ah de sista 5 inuterna...
Annars så har vi väl inte gjort mycket, åkte in till farsta hämta Sofies byxor. Hämtade mina på posten... tror du inte de är 8 storlekar för stora... så ah bara att skicka tillbaka dom (bild kommer)
just nu kan jag inte ladda upp bilder eftersom min mobil inte verkar funka, vill ha min iiphone :(

 
 

Kommentera här<3
kommentar av: Karro Sarmiento

Jag tycker att du är väldigt söt. hih <3

2012-08-31 @ 20:51:14
Min sida♥: http://tjaakarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0