Taggad till valborg... lite kanske

JApp imorn ska jag in till strängnäs och byta min trööja som var några storlekar för stor :P
Ska ha den på valborg, jätte söt. Har ju inga kläder emd mig till landet så det är bra så jag slipper gå i samma kläder... ♥
Men sen så är det daks att fixa till kvällen och fixa stugan vi ska sova i hos Alice.
Kvällen kommer bli soft, ska vara nere vid stora brasan, träffa Filip och Oscar och sen drar vi till Alice och eldar lite vid stranden bakom deras hus och så ♥
Skriver i morgon hur det varit ♥
.
Annars idag har jag hjälpt till att fixa Alice tomt... och det är inte lite det :P ♥

Kommentera här<3
kommentar av: tanya (:

där är ju alice :p

2012-05-04 @ 19:23:26
Min sida♥: http://taanyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0