Pikka kakki

hej hallå!
Ska väl testa igen då.
Skola som vanligt, hade gryyymt kul i helgen i fredags var det GRYMT och i lördags så såg jag och Tanya på the hungergames... trodde det skulle bli en besvikelse eftersom ALLA sagt att det var bästa vilmen någonsin bla bla men nu kan jag inget annat än hålla med dem, wow vilken bra film!
'
Sen träffa jag Jonte, Oskar och Martin och två andra, finns inget att säga om det...
'
Har iallafall vart med Tanya idag efter skolan, ätit kladdkaka och glass på baalkongen ;DD
Najs som fan.
Ska kanske träffa Marin sen, eftersom Karro dissade träningen hehe ♥
SKa plugga lite också och så... bloggar sen puss puss.

Kommentera här<3
kommentar av: tanya (:

woop woop! :D

2012-05-04 @ 19:28:42
Min sida♥: http://taanyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0