One night and another

Tjololololo!
I'm back. Eller ah vi får se kanske tröttnar imorn igen :P
Det märker vi. Men jag kan väl ta och berätta om min dag... Igår träffade jag Farmor farfar och Syrran. Vi åt på Jensen, men det blev strul så maten tog en och en halv timme eller nått sånt. Meen vi fick gratis dessert :D
.
Anyway... Senare gick vi runt i stan med farmor och Syrran och jag fick ett par skit snygga skor. *Happy face*
Jag och Becca drog vid 5 tiden och träffade hennes kompis Elias och efter det träffa vi Tanya, Älsklingen, Oskar,Filip osv. Vi grillade och hade grymt mysigt. Det var skiiit kul och hoppas det blir mer nästa helg *cross my fingers*
.
Sov hos syrran och så är man hemma nu... puss puss.




Kommentera här<3

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0