Oh herregud vad det finns för människor...

Heej!
Sitter här i min säng nu, messar lite med Oskar, chattar med Tanya med musik och pluggar.
Plugget går grymt och jag har haft en toppen dag.
Åkte inte och simma med de anra i årkursen utan fick stanna i skolan för jag kan inte bada.
Och det var chill, några kompisar och bara sitta med musik och ingen lärare... och plugga dåra :P
Men sen var vi tvungna att gå på nån redovisningar i gymnasiet 3an.
Usch vad tråkigt, 30-40 minuter långa redovisningar om en solcell.... atomen sitter ihop med den atomen som skapar en reaktion mellan metalopämnet och atromämnet som skapar ett nanolager som dubbleras med.... 
HAHA fatta iiinget, somna seriöst efter andra. 
Miiin lääärare somna fan!!! hahah!
.
Men drog efter andra för vi orkade inte mer, jag kan lixom inte ens säga att kärnkraft är dåligt utan att använda ett jävla pappe. Och inte längre än 5 min... de hade i 30 utan papper! x).
.
Iallafall så träffa jag Tanya sen och ah vi hade jävla kul inne på facebook med ett par brudar... haha guuud asså.

Vet inte vad bilden har med saken att göra... men den är juu sååå fin!

Kommentera här<3
kommentar av: tanya (:

nu har jag snart kommenterat alla dina inlägg på första sidan MOWHAHAHAH!

2012-05-04 @ 19:29:22
Min sida♥: http://taanyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0