ny duschad och fräääääsh!

Halli hallå!
Kom hem för ett tag sen, vart ute med Filip och Älsklingen. Hade kul som vanligt och det var mysigt.
Har vart uppe på nypan taget, stort steg framåt med tanke på min höjdrädsla... fast det var faktisk inte tt dugg farligt... kom tillomed ner :P


Iallafall så har jag gjort klart en ganska jobbig läxa, har bara det lättaste kvar, nu är det bara utvärderingen och praorapporten kvar men det är ingen brådska enligt mig ;)
pus puss godnatt sov sött!
Love you more than words can say! ♥

Kommentera här<3
kommentar av: tanya (:

och jag älskar dig <3 <3

2012-04-25 @ 19:17:05
Min sida♥: http://taanyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0