Home from hell

Hej hej everybody!
Hemma nu, alla ni som undrar.
Bara s¨ni vet har jag varit med Sofie hela dagen och tagit det lugnt.
Satt med henne hos frisören, eftersom jag är bästa kompisen ever... Sen drog vi hem till henne, chilla, satt vid datan, snacka om liet och handla lite.
Rengnar ju som fan så hela vägen hem trodde jag att jag skulle döö.

Känd einte min hand eftersom jag pratat med sofie hela vägen, och mitt anikte ran, mitt smink var kaos och hela jag var blöt. Usch vilket vår väder, bättre ön snö iallafall ♥
Ska sova nu iallafalla hörs imorn puss puss  ♥
<----

Kommentera här<3
kommentar av: tanya (:

om du va vaken, skulle jag ge dig.. allt det där jag ville ge dig. Jag ger dig min MORGON lalalaal

2012-05-04 @ 19:25:28
Min sida♥: http://taanyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0