Träffat Tanya idag!

Älskar henne sjukt mycket så blev så jävla glad idag när vi träffades. Hon gjorde min dag!
Vi tog det ''lugnt'', hon hade vart sjuk så... men vi körde xbox kinect, dansade, sjöng och ja det man gör!
Har alltid kul med henne även om vi ibland sitter framför varsin mobil eller data haha,
Men ska fira nyår med henne och därför missar jag bästa tjejmiddan imorn :(
Men måste stanna lite hemma med mamma och fira eftersom att jag är borta på nyår ♥
This is who I am and i don't care a shit about what you think about it!

Kommentera här<3
kommentar av: tanya (:

hahaha älskling! du är för underbar. jag älskar dig så mycket <3 <3

skit snygg bild btw ;)

2011-12-30 @ 00:44:47
Min sida♥: http://taanyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0