PMS dååå

Hej ♥ I'm back!
ANd this time... är jag med Alice och sitter vid tre datorer, haha haackers. Men vi ska fixa lite och jag har en film jag måste ladda över på min lilla data :) ♥
Hursom så har jag varit barnvakt en och en halv dag nu, och ah det var jobbigare än jag trodde. Men men jag är favoriten ;) Men Alice gumman har hjälp mig så det har gått LITE bättre. Missar the voice, så jag hoppas det blir sjukt tråkigt där x) Iaf så börjar ju skolan på måndag, nån mer än jag som är taggad? Nej men det är kul att träffa alla igen, men skolan är ju som den är... jobbig ♥

 


Kommentera här<3
kommentar av: Lotta

Sv: Tack så mycket och detsamma! :) och vi hade verkligen superkul! Vad gör du idag då? :)

2011-08-20 @ 15:39:27
Min sida♥: http://olesenstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0