Mår sådär..

förlåt för dålig bloggning. Har inte hunnit, och idag vet ja inte om jag orkar mår inte toppen. ♥
I veckan har jag varit med Tanya... och emelie, issa.
Har varit med Tanya varje dag, skulle igentligen varit med henne och Karro idag men jag mår som sagt sådär.
Hursom så var vi inne på ung en dag med emelie, jocke och marcus. De drog efter ett tag för att det var tråkigt (håller med) så jag och Tanya hängde på Emma, Nadja och Nathalie och träffa nåra. Kände igen skit många.. :) ♥
Iaf så drog jag och Tanya och träffa Issa och drog till Tanya. Vi såg på hemska filmen älska mig som man kan se på youtube i 6 delar. Usch vad hemsk ♥

Igår var jag med Tanya och Simon och såg på film, the grudge och titinic. The grudge var obehaglig som vanligt... och titanic var heeeemsk som vanligt. Börja böla såklart (vem gör inte). Hahaha Tanya var så söt, hon grät oxå, mycket, så vi trösta varandra lite ♥

aja det var allt för en stund puss ♥


Har ni sett titanic? Grät ni?











Kommentera här<3
kommentar av: tanya (:

haha gumman! :p loveu

2011-08-18 @ 17:43:46
Min sida♥: http://taanyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0