Jag måste vara en tråkig person?

Kom nydd hem från Tanya. Hon messa imornse, var beredd på en sköön (hmm) slapp dag med dusch oxh så och så messar den ungen, men kunde jag säga nej, ALDRIG. Aldrig jag säger nej till Tanya. Hahaha var typ bara slapp iaf, vi satt typ och spela hela dan och garva. Det är det som är så skönt med henne man kan ha en lat dag och ändå ha grymt kul. 
Vädret är ju som sagt inge vidare om ni inte märkt det, vill ju ada, har badat typ 3 ggr i havet/sjö. Helt sjukt, men ändå är jag inte så sugen.

Iaf så ska jag snart äta, kanske möter Tanya en stund men det ser mörkt ut just nu så vi får se ♥
Hätr får ni nån ful bild på mig...

Kommentera här<3

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0