Half life!

HAHA!
Tanya gick nyss hem, har varit hela dan med henne.
Först var vi hemma hos henne och tog det lugnt och åt lite kladdkaka... mums!
Sen drog på på bio, poppers pingviner! Hahah så jävla kul, lite barnslig ibland men va fan.
Haha kollade på när Tanya spelade half life och man kan säga att jag blivit lite besatt (inte lika besatt som tanya)
och måste ha det, försöker ladda ner det just nu men jag känner på mig att det inte kommer funka, nån som har laddat ner ett spel förut från typ tankafetast som vet?
Iaf så SKA jag ha det x)

puss på er! ♥

Kommentera här<3
kommentar av: tanya (:

MOOOHAHHAHAH! DU ÄR SNART LIKA BESATT SOM MIG LILLA GUMMAN! det är beroende framkallande! trust me.. ♥

2011-08-11 @ 21:52:16
Min sida♥: http://taanyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress om du vill♥: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida ♥:

Din kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0